Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.

Hogyan tegyünk szert formás mellekre?

 
A mell megereszkedésének több oka is lehet, a hirtelen súlyváltozás, vagy a szülés utáni szoptatás időszaka alatt csökken leginkább a mell feszessége. De lehet alkati tulajdonság is.
 
A mell kötőszövete nehezen viseli az olyan fizikai hatást, mint a szoptatás, ezért ennek meg is van a látszatja, akár striák formájában is. A legtöbb nő ilyenkor kezdd el jobban odafigyelni a mellfeszesítésre.
 
A legjobb befektetés a mellizom erősítő torna, ezért erre rá kell szánnunk magunkat, ha feszes mellet szeretnénk, de megéri az áldozatot.
 
 
 
Gyakorlatok a feszes keblekért:
 
Sokszor felmerül a kérdés, hogy melltartóban vagy anélkül érdemes-e tornázni, hiszen úgysincs benne izom. Nos, mozgás közben fontos, hogy legyen rajtunk melltartó, hogy alátámassza, a süllyedésre hajlamos kebleket.
 
Lendületes mozgás közben a mell súlya terheli a tartószalagokat, és amennyiben a terhelés erőteljesebb, mint amennyit a szövetek kibírnak változás nélkül, lejjebb ereszkedhet a mell.
 
Azonban az izom is fontos alapot képez a mell mirigyes állománya alatt, feszességével formálja a mellkast. A mellfeszesítő torna az egész mellben megnöveli a vérkeringést, ezért jó, ha a tréningünk tartalmaz mellkasra ható gyakorlatokat. Homokpánt helyett használhatsz könyvet, könnyű súlyzót, de anélkül is remek eredményt érhetsz el.
 
  • Ülj egyenes gerinccel, és végezz gyors tempójú karkörzést ökölbe szorított kézzel. A könyököd ne hajlítsd, hogy mellizomból végezhesd a mozdulatot. Figyeld meg milyen a leggyorsabb tempód ennél a gyakorlatnál, mert ez hat igazán.
 
  • Érezni fogod, hogy sajnos a váll is kell, hogy fáradjon, ha a mellkasod szeretnéd izmosítani. Mindig valamit valamiért. Ismerős? Akkor képzelj el egy pici papírfecnit a két könyököd között, és ezt tartogasd is ott az egész gyakorlat alatt leesés nélkül. Tehát a könyököd akkor se nyíljon szét, ha akar, ha jajgatsz, ha a család még a konyhát is feltakarítja, míg te tornázol. Ez a veszély általában nem áll fenn, tehát a könyököd maradhat zárva. Így emeld vállmagasságból a cetlit a legmagasabb pontig, majd engedd vissza. Szép lassan végezd, kezdetben csak függőlegesen, majd amikor már nagyon nehéznek tűnik, akkor mehet kissé balra és jobbra. Majd a végén még egy kis „jajjgatásos” könyökkörzés, miközben a rajzolt kör középpontja a szegycsont magasságában legyen. Ezt követően lazítsd ki az izmaidat.
 
  • Még mindig mosolyogva keresztbe húzzuk a hajlított könyökünket. Ha nagyon könnyű lenne, biztosan rosszul csinálod! Ne ijedj meg, csak vicceltem! Minél erősebben húzod egymás fölé a könyököd, annál hatásosabb. Fontos, hogy közben ne engedd mélyre a karod.
 
  • Most húzd hátra a könyököd, amennyire csak bírod, nyújtva erősen a mellizmokat. Az izom akkor edzett, ha erős, de nyúlékony. Most ne kíméld magad! Pont ez a gyakorlat segít, hogy ne legyen izomlázad, vagy csak kevés, de ahhoz alaposan hátra kell húzni a karod.
 
  • Ha eddig eljutottál, akkor a hátadra fekhetsz. Végre! Fogd meg a súlyt a kezedbe, hajlított könyökkel és nagyon gyors mozdulatokkal húzd egymás közelébe őket úgy, hogy az alkarod párhuzamos legyen, majd nagyon lassú, ráérős mozgással engedd talajközelbe, de ne tedd le a földre, majd végezd, míg a gyakorlat hatását megérzed.
 
  • Talajközelben tartva a karod végezz rugózást, nem több mint tíz centiméteren belül. Akkor hagyd abban, amikor már szinte kiesik a kezedből a súly. Végül nyújtsd meg az izmaidat.
 
Karcsúsító, mellfeszesítő készítmények:
 
Ezek a készítmények olyan hatóanyagokat tartalmaznak, amelyek a bőr erősítésére hivatottak. Céljuk a bőr megereszkedése elleni hatásos fellépés (terhesség, hirtelen fogyás esetén), valamint, hogy jobb tartást biztosítsanak a kényes területeken (csípő, mellek, has). Az efféle készítmények nem csodaszerek, de az élet bizonyos pillanataiban élénkítő és nyugtató hatásuknak köszönhetően előnyösen léphetnek a mindennapi hidratálás helyébe. Hatásukat erősíti az alkalmazásuk idején végzett masszázs.
 
Főbb összetevőik:
  • Feszesítő anyagok: albumin, elasztin
  • Kiválasztást elősegítő, stimuláló anyagok: gingkó biloba
  • Mikrokeringést aktiváló anyagok: árnika, borostyán
  • Vértolulásgátló, puffadásgátló anyagok: jód (algák), moszat, papayalevél
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A szépségápolásban az alga az egyik leghatékonyabb regeneráló hatóanyag. Öregedést késleltet, striákat, terhességi csíkokat halványít, hidratál, sejtregeneráló hatású, vérkeringést élénkítő és vitalizáló hatásairól ismert.

Gyorsítják a sejtek megújulását, erősítik a kötőszövetet, csökkentik a gyulladást, tisztítják, kisimítják és regenerálják a bőrt. Ezért striák kezelésénél, narancsbőr kezelésnél, karcsúsító, mellfeszesítő kezeléseknél az algákat sikeresen alkalmazhatjuk.

 

 

 

Mivel a mell bőre szárazabb, mint az arc ezért könnyebben is öregszik. Ugyanúgy oda kell figyelnünk a mellek ápolására minden nap, mint az arcápolásra. Nagyon sok mellfeszesítő krém létezik már, de akár te is kenegetheted magadnak olívaolajjal vagy szőlőmagolajjal.

Tápláló pakolást is készíthetsz, pl: avokádó vagy tojássárgája pakolást, de előtte ne felejtsd el leradírozni a bőrödet! Nézd meg a többi pakolást itt!

És még itt is.

 

 

Oszd meg, mentsd el! - TurboBookmark.com

Címkék: stria mellformálás női praktikák mellfeszesítés torna a mellek feszességéért alga feszesítő hatása

A bejegyzés trackback címe:

http://noipraktikak.blog.hu/api/trackback/id/tr521089853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.